Nou número de telèfon des del 9 de abril de la OAC 360º per a facilitar que la ciutadania faci els tràmits via telemàtica: 935 955 093

Publicat: 12/04/2021

Després d'uns mesos de funcionament del servei OAC 360è per a acompanyar als ciutadans perquè puguin fer la majoria de tràmits de manera telemàtica, sense haver de desplaçar-se a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), per a poder millorar el servei, des del 9 d'abril, s'habilita un nou número telefònic: 935 955 093.

El servei OAC 360º permet oferir suport a la ciutadania per via telemàtica, per tal de fer aquests tràmits més enllà de les hores habituals d'oficina, que lògicament solen coincidir amb l'horari laboral de la majoria d'usuaris. A més, en ocasions, fer el tràmit per via electrònica suposa un obstacle per a alguns usuaris i usuàries que, per desconeixement, prefereixen evitar-lo. També tindrà utilitat en els anomenats casos de "reforç estacional", quan en un període concentrat de temps, hi ha un gran nombre de persones que han de complimentar un tràmit i l'oficina presencial s'acosta al límit de la seva capacitat. [+]


ALTRES NOTÍCIES:

Cornellà revalida un any més el Segell Infoparticipa per la qualitat i transparència de la web municipal

Publicat: 18/05/2020

Suspés el procés participatiu "Pressupostos Participatius 2021"

Publicat: 30/03/2020

Es crea un Grup de Treball Excepcional, per l'aixecament progressiu de les limitacions establertes durant l'estat d'alarma Covid-19

Publicat: 18/05/2020

 

  Consells municipals de participació Indicadors ITA Dret a l'accés a la informació  Seu Electrònica Cornellà Open Data Cornellà a la butxaca

 

Transparència

Col·laboració

Corresponsabilitat

CERQUES MÉS FREQÜENTS

Pressupostos, Contractes, Dades Corporació, Convenis, Normativa municipal, Subvencions, AjudesPressupostos ParticipatiusPle municipal, Junta de Govern Local, Normativa en tràmit

Cornellà Millora

Anuncis i informacions

 

CANALS DE CONTACTE

informació

 

QUALITAT I TRANSPARÈNCIA