L'Ajuntament ha activat un servei d'atenció telefònica per facilitar que la ciutadania faci els tràmits per via telemàtica | |||||||
Publicat: 14/01/202 | |||||||
L'Ajuntament de Cornellà implantarà properament el servei OAC 360º per acompanyar els ciutadans i ciutadanes perquè puguin fer la majoria de tràmits de manera telemàtica, sense haver-se de desplaçar a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC). El servei OAC 360º permet oferir suport a la ciutadania per via telemàtica, per tal de fer aquests tràmits més enllà de les hores habituals d'oficina, que lògicament solen coincidir amb l'horari laboral de la majoria d'usuaris. A més, en ocasions, fer el tràmit per via electrònica suposa un obstacle per a alguns usuaris i usuàries que, per desconeixement, prefereixen evitar-lo. També tindrà utilitat en els anomenats casos de "reforç estacional", quan en un període concentrat de temps, hi ha un gran nombre de persones que han de complimentar un tràmit i l'oficina presencial s'acosta al límit de la seva capacitat. [+]
|
CERQUES MÉS FREQÜENTS
Pressupostos, Contractes, Dades Corporació, Convenis, Normativa municipal, Subvencions, Ajudes, Pressupostos Participatius‚ Ple municipal, Junta de Govern Local, Normativa en tràmit
CANALS DE CONTACTE
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |

QUALITAT I TRANSPARÈNCIA
![]() | ||
![]() ![]() |
|
|